fredag 8 november 2013

Novembermys....

Tänk vad fort det mörknar på eftermiddagen. Därför är det riktigt mysigt i orangeriet på fredagarna!
Nästan lite julstämning....


Men nu har jag stängt butiken för idag!
Nu är jag hungrig och väntar på att gubben ska komma hem med hämtmat från China.
Sedan ska jag göra som Sussie, bara koppla av.....


Gissa vad hon gjorde när jag tagit den här bilden? Jo, hon vände sig och vände baken åt mig!
Ville tydligen inte bli störd av en blixtrande kamera..........

Önskar Er en riktigt skön fredagskväll!

4 kommentarer:

  1. Visst blir det mörkt fort nu, Men det är mysigt att gå omkring bland alla lampor. Längtar till december nu när alla adventsljustakar lyser i fönstren.

    SvaraRadera
  2. Så himla mysiga bilder verkligen! :D kram

    SvaraRadera
  3. Och nu har det ju gått några timmar sen du lämnade kommentaren hos mej, så jag hoppas mannen kom till slut med maten...och inte gjorde som du befarade...for ända till Kina...;) Vi brukar också hämta på Järnvägsgatan, snabbt går det där och förhållandevis billigt. Och framför allt...lättlagat!!
    Första bilden...så otroligt stämningsfylld!! Och den sista på Sussie...ja den kanske säger en del om vad hon tycker om paparazzi...!!
    Ha en fin lördag vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det underbart nu :) Härligt med myskvällar. Hihi, söta katten!

    Tack detsamma Lena :)

    Ha en fin lördag <3 Jennie

    SvaraRadera