torsdag 12 juni 2014

Baka, baka liten kaka....

Har precis rakat ner glöden och om en stund ska jag baka ett par satser knäckebröd!
Har en del beställningar och imorgon är det ju fredag!
Butiken öppet som vanligt 15 - 18:00.

Imorgon bakar jag lantbröd och korngrynsbröd - det jag bakade förra veckan och det blev väldigt gott och saftigt! Givetvis även knäckebröd....

Har en del plantor kvar. Chili paprika, aubergine, smultron......



Dessutom har jag REA på kvarvarande tomatplantor....


Även några sorters tagetes! Låga....


.... och höga.


Nej, nu måste jag ut och baka! Ha en fortsatt skön kväll!!!

Lill-stugan står nu färdig för helgens gäster. Välkomna!!!!


6 kommentarer:

  1. Å, älskar tagetes.. Det är så fint :D

    SvaraRadera
  2. Låter supersmarrigt och plantorna ser jättefina ut så dom säljer säkert slut.. =)
    Hoppas ni får en fortsatt fin helg <3
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Vad mycket fint du visar och tänk vad gott med hembakat knäckebröd! Ha en fin helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Oh nu blev jag sugen och komma och fynda hos dig så mycket fina plantor. Hoppas affären gått bra idag och det kom många kunder :-D

    SvaraRadera
  5. Ditt knäckebröd smakar mycket gott. Du har ordnat det så trivsamt för dina gäster.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  6. Ditt knäckebröd smakar mycket gott. Du har ordnat det så trivsamt för dina gäster.

    Kram
    annika

    SvaraRadera