måndag 29 april 2013

Rabarber och fallskärm.....

Idag är det verkligen aprilväder! Ena stunden regnar det, nästa stund skiner solen och det blåser isande kallt! Ändå grönskar det i trädgården. Nu är det inte långt kvar till första rabarberpajen....


Inomhus växer det också. Fallskärmsblomman, jag fick av sonen, har börjat blomma igen...


Tänk imorgon är det redan "valborg". Ska nog fira våren genom att äta lite gott och bara ta det lugnt! Är trött efter att ha jobbat hela helgen, idag och ska jobba imorgon också...

Katterna är dessto piggare. Lusse jagar mus....


...rullar runt.......


Blir tillslut trött han också!


Ha en skön kväll ni också!!!!

7 kommentarer:

  1. Vad mycket dina rabarber kommit upp. Mina har precis kommit fram ur jorden.

    SvaraRadera
  2. Oj så stora dina rabarber är. Mina kan man bara skymta. Vilka fina bilder på Lusse.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. ojoj så stora är INTE mina rabarber!!
    Mums så gott med rabarberpaj :)
    Trevlig Valborg vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  4. Mina rabarber ligger en bit efter dina ser jag, men snart så... snart är det dags för rabarberpaj :)
    Härliga bilder på härliga Lusse!
    Önskar dig en trevlig Valborg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så härligt med rabarber det är så gott.

    Trevlig Valborg.

    SvaraRadera
  6. Här är det likadant väder men snö är kvar så än dröjer det innan det börjar grönska i jorden.
    Söte Lusse.. får en stor nospuss av mig ♥
    Ha nu en härlig Valborg ♥

    SvaraRadera