måndag 22 april 2013

Kvällspyssel!

Har jobbat hela dagen, så nu har jag gjort min kvällsrunda!
Alla plantor måste ha vatten.....


Snart måste alla tomater ha nya krukor, men det får bli en annan dag.
Ikväll har jag bara planterat några söta små penséer!


En vacker, men kylig kväll. Grannens katt har jagat möss bakom vårat orangeri och är nu på väg hemåt........


Lusse har gjort inbrott i godisburken och nu samsas han med Zelda runt godsakerna!


Vilken otur att matte kom in just nu.......

5 kommentarer:

  1. Vilka buskatter! Så härligt med alla växter. Kommer och kollar på fredag.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det ser ut med alla dina plantor! Lite busbus:)
    Har det bra!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  3. Haha... härliga Lusse - och snäll är han också som låter Zelda vara med och kalasa :)
    Oj så det växer hos dig!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lusse kan han, en smart katt!! Visst är det härligt nu då det börjar sjuda i rabatterna och man får börja ha penséer på bron:)
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  5. Och jag som tycker att jag har många plantor.....
    Du tar priset! =)
    Kramis Sofia

    SvaraRadera