torsdag 1 augusti 2013

Trasmattor och grönsaker!

Ja. så var det fredag igen!
Nu har jag två kanonfina trasmattor från Majvor i min butik!


Naturligtvis finns det massor av fina grönsaker också! Utbudet är ungefär som förra veckan.....


Ja, ni ser själva och allt har vuxit ännu mer sedan dess!
Västeråsgurkan är fin....


...och förutom sockerärter har jag denna vecka en del märgärter! Gott som snacks....


Squash har jag i diverse storlekar. Kanske även någon tefatssquash.....


...och så massor av bönor, tomater, slanggurka, krondill............och så bröd förstås!!!!

Välkomna! Öppet, som alla fredagar, 15-18:00

4 kommentarer:

  1. Ser lika mysigt ut som alltid. Hoppas på många kunder.

    SvaraRadera
  2. Ser som alltid helt underbart ut ... vilka härliga grönsaker du har! Håller tummarna för fint väder hos dig så många lockas att komma och handla och njuta i din butik!
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Någonting för alla smaker med andra ord...!! Vackra trasmattor...önskar att jag hade plats för fler, det är så hemtrevligt. Men nu med nya familjemedlemmen så har vi tagit bort en del istället, de ligger i alla fall i ett hörn hopknölade när han haft ett av sina race...
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Mums, synd att jag bor lite långt ifrån :)

    SvaraRadera