lördag 24 augusti 2013

Förbereder...

Har röjt på logen idag. Måste ju få plats för allt som ska säljas på vår stora höstmarknad med loppis den 21 september!!!!


Våra grannar, Margareta o Tomas ska flytta till radhus och behöver bli av med en del saker!
Det blir både växter, krukor, trasmattor, leksaker och mycket annat!
Tog en del bilder hos dem vid Trädgårdsamatörernas dag, som ni kan se här.

Sussie följer allt med stor nyfikenhet.....


Kom ihåg att boka in den 21 september! Det kommer att vara väl värt ett besök!!!!!

I morgon ska vi ut på äventyr!!!!!

Förresten, såg en smart idé i "Vi i villa"......


Så har ni en duschkabin över, så har ni ett växthus till nästa år!!!!

4 kommentarer:

  1. Så mysigt ni ser ut att ha haft det i orangeriet i går... :-)

    Låter kul med loppis och höstmarknad. Bra att ha extra utrymmen till det. Noterar det i almanackan, så får vi se om vi dyker upp... Men ska de verkligen flytta från sin vackra trädgård!? Tråkigt när goda grannar flyttar dessutom.

    Ha så trevligt i morgon, vad ni nu ska hitta på.

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Så kul med loppis i logen! Vilken dröm :) Hade gärna åkt dit om det inte var så långt. Åh va jag vill bo på landet, då hade jag haft loppis jämt! Å så smart tips med duschkabinen!! Nu ska jag på jakt efter det :) Tack för de fina orden på min blogg och för att du lagt till mig på din blogg <3 Ha en underbar söndag <3 Jennie

    SvaraRadera
  3. Det kommer att bli en riktigt mysig marknad, det ser man ju på en gång.
    Och duschdörrar, ja, dom ska man vara rädd om. Jag har en drivbänk med en välvd överbliven dörr på! Fungerar jättebra!
    Agneta kram

    SvaraRadera