fredag 9 augusti 2013

Rekord!!!!

Oj, vad många kunder jag haft idag! Har faktiskt gjort försäljningsrekord, när det gäller grönsaker och bröd en vanlig fredag!
Nu finns det inte en mogen tomat kvar, ingen gurka heller och brödet, det tog slut för länge sedan......
Så nu lägrar sig lugnet över Hagtorp! Sussie njuter av kvällssolen.....


Humlorna njuter av mina Rudbeckior......



Kaprifolen doftar underbart......


Hasselnötterna över badtunnan börjar bli ljusbruna......


....och nu kommer gubben med hämtmat från Coco Thai!
Ha en fin kväll ni också!

9 kommentarer:

  1. ÅÅåå vad vackra bilder du visar...njuuter!! :)
    Grattis till den lyckade försäljningen :D
    Trevlig helg vännen
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  2. Så vackert! Härliga blomsterbilder! Och så mycket grönsaker du har skördat i trädgården! Vilken otrolig växtkraft det måste vara hos er. Ni har väl varit ihärdiga med vattningen. Här har vi glömt vattna emellanåt... ;-)

    Jag borde naturligtvis ha åkt till dig och handlat i dag när jag var ledig och du hade så mycket gott till försäljning. Men jag höll till i trädgården och planterade en del efter gårdagens regn. Hädanefter jobbar jag på fredagarna för nu är semestern nästan slut. Det är möjligen om jag kan smita tidigare vid något tillfälle - för höstanemonerna är jag väldigt intresserad av! Eller är du ute och åker till Närkes Kil något? Kanske "Musik i sommarkväll" i Vallby Missionshus på söndag kväll kl 19 kan vara ett tillfälle att träffas? Konserten kan varmt rekommenderas. Blandad kompott med jazz och visor med fantastisk sångsolist och pianist. Det vore kul att träffas igen. :-)

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Åhh vad skoj! Men jag är inte förvånad med tanke på hur mycket gott och fint som du säljer.. <3

    SV: Ja nu håller jag tummarna för att det skall bli fler fina ägg. =)

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  4. Gud vad kul! Så glad för din skull! Hade jag bott närmare hade jag varit stamkund! & så vackra bilder vännen.
    sv: Nämen åh, från innerst i mitt hjärta - Tack för ditt fina stöd! Det värmer så. ♥
    Jag är tillbaka med nya bilder & inlägg igen. :D
    Stora kramar! ♥

    SvaraRadera
  5. Härligt med försäljningsrekord! Och härliga bilder!
    Nu hoppas jag du får tid att vila lite också :)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hurrah, that's what I was looking for, what a stuff! present here at this
    blog, thanks admin of this site.

    Here is my blog; seo link building services

    SvaraRadera