måndag 15 december 2014

Bada i choklad!

Efter mycket bakande, en delad tur på jobbet igår och en lång dagtur idag börjar jag känna mig lite sliten.....
Lite frusen också, så varför inte tappa upp ett bad!
Köpte "Badchoklad" på Gräddegården i somras......


Har inte blivit av att testa den, så idag passar perfekt. "Summer night" låter verkligen lockande!
Doftar väldigt gott......


Sååååå skönt, och efteråt känns det som om jag smort in hela mig med en dyr body butter.
Känns verkligen lyxigt!

En arbetsdag till har jag lovat, sen ska jag ägna mig åt sesamknäcke resten av veckan....... ;-)


4 kommentarer:

  1. Bada i choklad låter lyxigt värre!

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Men ljuvligheters ljuvlighet- chokladbad... Fast jag ska inte klaga för i morgon ska jag besöka ett Spa för en stunds njutning :)

    SvaraRadera
  3. Bad mysigt, choklad mums. Låter som en perfekt kombo.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  4. Ha, ha - jag trodde att man skulle äta chokladen medan man låg i badet.Tur jag inte köpte ett paket, hade blivit "matförgiftad". Kram

    SvaraRadera