söndag 10 juni 2012

En historia......

Jag gillar gamla fina saker och återbruk, speciellt om sakerna har en historia!
Tänkte på det när jag fortsatte min storstädning genom huset.( Bäst att passa på när det regnar o haglar....)
Har en blandning av ärvda och nya möbler - köper sällan nytt!
Det här skåpet uppskattar jag lite extra.....



....för den här lilla lappen som sitter kvar!


Det är min farfar och han beställde skåpet för snart 100 år sen!!!!!

Ha en riktigt skön söndagskväll - imorgon vill jag ha SOL!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Historien bakom är värd mycket. Sen är ju kommoden söt i sej själv också!

    Nån sol får du nog inte se idag. Det blir att ta en runda med dammtrasan igen;)

    Ha det bra ändå!
    Kram Eva-Mari

    Vet du om att du har ordverifiering på dina kommentarer? Går att ta bort!

    SvaraRadera