torsdag 7 juni 2012

En bra dag!!!!!

Sol och värme hela dagen!!!!!
På förmiddagen planterade jag ut squashplantorna och pumpan!
Sen skulle jag kolla bloggen och upptäckte att jag fått en fin AWARD från tigerstassemarker.blogspot.se !
TACK!!!! Vad glad jag blev!!! Men det återkommer jag till imorgon!

Efter jobbet ikväll har gubben och jag varit på marknadsafton i Örebro, Vi åt gott på Slottskrogens uteservering och gick sedan runt och bara njöt av alla människor och det vackra vädret!

Efter allt stoj var det underbart skönt att komma hem till lugnet......


Vilken kväll!!! Var bara tvungen att ta en runda runt våran tomt både till aspskogen och granskogen.




Allt är så grönt nu på försommaren och blommorna avlöser varandra!
















Ekorrbären blommade överallt i skogen!


Vill ni veta hur min odlingstunnel blev???? Lita på att det växer......


Sov så gott!!! Vi hörs imorgon!

3 kommentarer:

  1. Hmmm... en odlingstunnel kanske
    man skulle ha... men kommer inte
    sniglarna in där också? Fast du kanske
    inte har några sniglar?
    Du får ha en bra helg!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte många sniglar! Men längst ner på tunneln är ju en bräda, om man fyller på med en bräda till + att man har grus runt, så är det nog snigelfritt!!!!

      Radera