fredag 25 april 2014

Hamburgare

Tack alla kunder för idag!!! Allt bröd är slut och massor av plantor är sålda.

Avslutade dagen med att grilla hamburgare....


......med goda tillbehör.....


..... och nygräddat dinkelbröd!!!


Allt medan kvällssolen strilade ner genom träden.


Skulle nog behöva fälla ett och annat träd......

Varifrån kommer de här vita pärlhyacinterna????
Har nog grävt ner några gamla torkade vårkrukor här under buskarna. Fina är de i varje fall!


Önskar nu Er alla en riktigt skön och solig helg!
Jag ska vara ledig och roa mig med både det ena och det andra.......

4 kommentarer:

  1. Gud så härligt! Trevligt med hamburgare också, kram!

    SvaraRadera
  2. Gott med hemgjorda hamburgare! Ser ut som ni har lika skönt väder som oss. Vi skickar iväg Paul på vägsamfällighetens arbetsdag och så åker jag och Harald in till stan och fikar på uteservering. Rättvis fördelning.

    SvaraRadera
  3. Det där Lena, ser himskans gott ut!!! Dreglar...... Ha en skön helg! Kram

    SvaraRadera
  4. Nu kan McDonalds slänga sig i väggen...gud så gott det där såg ut!! Förresten är jag inte fan av köpta hamburgare...det ska vara hemmagjort.
    Skönt att du unnar dej lite ledigt i vårsolen, eller åtminstone ledigt från kommunen. Det är nu man ska tanka och fylla på alla energidepåerna.
    Här har det också dykt upp en och annan "ny" blomma, säkert har jag gjort som du, petat ned någon lök lite här och där ur en grupp man köpt tidigt på våren, och sen totalt glömt bort det till nästa vår...Glad överraskning måste väl det kallas??!!
    Ha en skön och solig vårhelg vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera