söndag 27 juli 2014

Svettigt värre.....

Man ska ju inte klaga över det vackra sommarvädret, men........ Ja, jag vet! Det är ju det här vi längtat efter hela den långa vintern. Kvällarna  och morgnarna är helt underbara, men mitt på dagen blir det nästan outhärdligt ibland. Åskan mullrar och jag ser hur det regnar, men inte här.....

Helgen har annars varit mest lek......


........bad i plaskpoolen och vila!


Kvällarna har vi suttit ute länge i den sköna kvällsluften och tänt ljus, ätit, pratat, gäspat och skrattat!


Nu har våra danskar precis åkt hem. Vilken tur att det finns AC i moderna bilar!

3 kommentarer:

  1. Visst är det härligt! Fast lite väl mycket av det goda, jag längtar också efter regn, ett fint, långt, ljummet sommarregn... helst hela natten också!
    Vilket roligt besök och efterlängtat för står jag! De små liven är underbara... och tänk så de växer!!

    Sommarkramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Tack för senast. Har precis åkt iland i frederikshavn. :-)

    SvaraRadera
  3. Förstår att tiden gick alldeles för fort den här helgen med så mysigt sällskap! Undrar om inte lille H sakanr Gucci...? Men Lusse verkar ställa upp och gilla läget. ;-)

    Vi fick en rejäl rotblöta och åska halva kvällen, så det blev riktigt "kallt" efteråt, ca 20 grader i stället för 30...

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera