fredag 14 juni 2013

Fredag!!!!!

Dagen efter regnet. Oj, vad det växer!!!


Snart slår den stora pionen ut, med fler knoppar än någonsin.....


Andra har redan slagit ut....


Detta är pioner jag hittat i skogen och i igenvuxna gamla rabatter!

Nu är även vaxbönorna på G......


ÖPPET idag som vanligt!
Jag bakar lantbröd och knäcke! Sedan finns fina rädisor, sallad och rabarber!
En del plantor och perenner finns också och lite hantverk förstås!

Ha nu en trevlig helg!!!!! Här ska vi umgås, äta och bara ta det lugnt tillsammans med våra gäster!

3 kommentarer:

  1. Ja, oj, vad det växer! Jag blir lika förvånad vartenda år, hur går det till, egentligen!
    Agnetakram

    SvaraRadera
  2. Ja, oj så fort det växer! Och hela tiden är ni lite före oss ser jag... Att hitta pioner i skogen önskar jag att jag kunde göra också! ;-) Härliga tider nu!

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera