torsdag 17 maj 2012

Tack för idag!!!!

Vilken dag!!!!!!! Tack alla Ni som besökt mig idag på Tysslingedagen!
Jag tror att närmare 250 personer varit här idag!!!! Massor av plantor har jag sålt. Hoppas dom kommer att växa och ge mycket blom / skörd.
Så här såg det ut på morgonen innan den stora stormen!


Sussie trivdes bland alla plantor och blev kliad under hakan av många!


Ledsen att inte alla fick möjlighet att köpa bröd, men jag bakade väldigt mycket......
Ni är välkomna tillbaka någon fredag - för då bakar jag!!!!!!


Och om tomaterna inte lyckas, får ni komma till mig och handla i sommar!

Nu vill jag önska Er alla en skön kväll!
Själv ska jag packa och slå in paket, för imorgon drar gubben och jag till Danmark och dotterns födelsedagsfirande!!!
Sonen får vattna de överblivna plantorna och mata katterna!

1 kommentar:

  1. Men oj så många fina plantor! Jag hann tyvärr inte åka till dig idag. Men vi var på en fantastisk konsert med Vocado i Tysslinge kyrka. Sedan höll vi oss mest där omkring och hemåt Närkes Kil. Jag får försöka pricka in ett besök en annan gång hos dig.

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera