torsdag 24 maj 2012

Äntligen!!!!

Äntligen har jag hittat bordet i orangeriet! Det har varit gömt under alla plantor i flera veckor, men nu får dom plats på hyllor och golv.


Vad har jag då kvar?!
Jo, chili, flera olika sorter! Jättefina "Jamaican bell" och "Black Hungarian"


Sen finns det röd paprika, physalis och olika sorters squash och pumpa. En del tomatplantor finns också kvar.
Sommarblommor som Tagetes, Dahlia, Aster, mm


Sugen på Rabarberpaj???? Jag har massor av fin Rabarber!


I morgon bakar jag!!!!! Då har ni chansen att få färskt bröd och knäcke!!!
ÖPPET 15:00-18:00!
VÄLKOMNA!!!!!

2 kommentarer:

  1. Så härligt du har det. Visst är det helt underbart att stiga ut och känna syrendoften slå emot en.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Orangeriet...där kom det igen!! Där skulle jag nog både sova och äta om jag hade ett...Ja givetvis skulle jag också vara ledig från jobbet och bara hinna njuta också...
    Ha nu en riktigt skön helg, hoppas du får många besökare i morgon och sen på kvällen kan njuta av nygrillat!!
    Kram kram

    SvaraRadera