tisdag 22 maj 2012

Hemma!!!!!

Kom i natt efter en UNDERBAR helg i Danmark - Århus!
Nu ser jag hur mycket allt växt medan vi varit borta..... Vet knappt var jag ska börja :-)
Vattna kanske, binda upp tomater, så, plantera, klippa gräs - föråt, maskrosor....
Stort tack till sonen som skött om allt!!!!!!!!
Lite bilder från vår helg! ( Kommer mer när solen gått ner!)




Dottern bjöd på god mat, både hemma och på restaurang!



















Vi promenerade i vackra bokskogar!












ALLT blommade! Det var verkligen försommar!!!!!


Vi var även nere vid havet och de långa sandstränderna!

Nu ska jag ut i solen!!!!! Återkommer ikväll!















2 kommentarer:

  1. Fina bilder, hoppas ni inte är allt för trötta idag. :-)

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!! Jo...jag blir allt lite avundsjuk...!!Danmark...det är en favorit, och så här års måste det vara fantastiskt. Men jag förstår att sonen hade fullt upp där hemma...jag börjar nervöst titta mej omkring efter någon som kan sköta detta när vi åker till Gotland om några veckor...man vill ju inte släppa in vem som helst i odlingarna...***skrattar***!!
    kram kram

    SvaraRadera