torsdag 28 november 2019

Advent!!!

Äntligen lite mer ljus i dimman och mörkret! Alla stjärnor och ljusstakar på plats, huset städat och influensasprutan tagen....


Ja, då kan man unna sig lite glögg och några pepparkakor! Imorgon är det jobb igen, så då är det skönt att ha det mesta fixat!!!


Ja även mina sammetsgardiner i rummet är fållade och på plats i år ;)


Igår kväll var jag ute på stan med jobbarkompisar. Vi besökte nyöppnade Mr Willow. En mysig inredningsbutik som är inrymd i en stor äldre villa centralt i Örebro!


Sedan var vi ute och åt god asiatisk mat på mysiga Sobi!!!!


Ikväll blir det dock annan mat. Tänkte fixa en Jansson och lite prinskorv tills gubben kommer hem efter en veckas jobb i Sälen! Måste ju tjuvstarta lite med julmaten!!!
Ha det gott!!!

Lusse spanar i tidig morgontimma!

4 kommentarer:

  1. Så adventsfint du har gjort! Jag tjuvstartar i morgon med stjärnor och stakar. Kanske jag provsmakar glöggen också? Och Jansson låter sååå gott, älskar honom!!

    Glad första advent önskar jag dig!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!Så gott att tjuvstarta lite...;)
      Ha det fint!

      Radera
  2. Riktigt adventsmysigt hos dig!
    Fina Lusse!
    Kram

    SvaraRadera