torsdag 24 oktober 2019

Öppet i morgon!!!!

Ett helt år har gått sedan senaste inlägget! Mycket har hänt, men nu är jag igång igen! Ja, på hobbynivå den här gången!!!


Har inte öppet varje fredag, men imorgon kör jag! ÖPPET KL. 15 - 18:00!!!!

Har börjat baka redan idag - sesamknäcke....


Imorgon fortsätter jag med tekakor, lantbröd, frökavring mm... så långt ugnen håller värmen!
Tänker även tjuvstarta lite....


Det doftar saffran i hela huset av de här goda saffransbiscottin!!! Tänkte göra lite pepparkaksmuffins imorgon också!

På grönsaksfronten finns det inte så mycket kvar, men grönkålen och svartkålen är kanonfin....


Finns även polkabetor, rödbetor och jordärtskockor.


Ja, så har jag även en del marmelader och inläggningar förstås!

Du kan även fynda bland fina secondhand kläder. Både till barn och vuxna! Varma, sköna jackor både till mindre barn och dam!!!


Riktiga fynd bland loppisprylarna också....


Så.... passa på imorgon, fredag, klockan 15 - 18:00!!!    VÄLKOMNA!!!!


Nästa gång jag har öppet blir någon gång i advent - HÅLL UTKIK!!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, de där saffransbiscottisarna! To die for!! Om jag bodde närmare...
    Roligt att se dig i det här forumet!

    Ha en rolig helg.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, nu gör jag ett nytt försök med bloggen...
      Ha det gott!!!
      Kram

      Radera