torsdag 2 augusti 2018

Gårdsbutiken öppnar!!!!

Nu är det dags!!!! Imorgon, fredag den 3/8, öppnar jag upp min lilla butik igen!


Trots värme och torka har det mesta växt bra, så jag har fina tomater....


..... minislanggurkorna hänger ända upp i taket....


Bönorna hänger på rad, både gula och gröna....


.... mangolden är också fin!


Löken skördade jag igår. Det är tidigt i år!


Stor och fin, både gul och röd!
Kommer även att finnas morötter, rödbetor, polkabetor, lite potatis, persilja, dillkronor...... Ja, jag får se vad det mer kan bli ;)
Har kört igång bakugnen idag och bakar sesamknäcke...


Fortsätter imorgon med lantbröd, tekakor med havregryn och så får jag se vad det blir mer.... ;)

Ska även fylla på med mer kläder i loppishörnan....


Både fina barnkläder och vuxenkläder till kanonpriser!!!

Välkomna till Hagtorp imorgon, 3 augusti!!! Jag har öppet mellan 16 och 18:00!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar