torsdag 24 november 2016

Julöppet i butiken!

Nu öppnar jag upp butiken i Hagtorp! 
Imorgon, fredag har jag öppet 15-18:00!


Här är lite av det som finns.....
Från bakugnen kommer vörtbröd, siktkakor, morotsbröd och sesamknäcke!

Sedan har jag bakat saffransbiscotti....


.... och ett berg av pepparkakor!


Chokladkolor, lakritsknäck och Hagtorps egen glögg....


Har fått in fina röda julmattor från Margareta.....


Väskor och pälsvantar från brorsan...



Knappar och blixtlås till kanonpris!!!


Dottern i Danmark pysslar lite med återbruk och har en hörna med tavlor, krukor och dockhus till barnrummet...


Självklart lite julblommor också!


Välkomna imorgon och ytterligare två fredagar nu i december!
( Beställ gärna om ni vill vara säkra på att få bröd.... )


4 kommentarer:

  1. Åh, så mycket fint och gott du har! Varför jobbar jag på fredagar...? Saffransbiscotti och pepparkakor låter helt perfekt till advent och jul. Vad är det för mått och pris på den främsta röda julmattan?

    Önskar er en fin adventshelg!
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Åh så mycket gott ... både för gom och öga! Synd att du finns så långt från mig...
    Önskar dig en fin adventshelg!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj oj, så mycket jul du har, varmt och mysigt! Saffransbiscottin ser helt underbart goda ut!

    Ha en fin första advent.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. For første gang i år får jeg julestemning. Anne

    SvaraRadera