torsdag 25 februari 2016

+22

Underbart solig vårvinterdag och jag är ledig och kan jobba hemma idag!
En perfekt dag för upptäcktsfärd....


.... eller kanske sola inomhus?!


Annars kan man pyssla i orangeriet, där det idag var +22 mitt på dagen...


Pelargoner, sticklingar, tomat- o chiliplantor.... Alla behöver pysslas om och få ny jord och nya krukor!


Satt sticklingar av Flitiga Lisa...


.... och satt tjuvskotten som växer ut på de övervintrade tomat plantorna. Perfekt att ta skott av tomater på hösten och övervintra....


Det blir en tidig skörd iår :)

Imorgon ska jag fortsätta med pelargonerna!
Önskar alla en skön kväll! Nu ska jag iväg på ett styrelsemöte!

2 kommentarer:

  1. Jag har börjat plocka bland mina fröpåsar fast jag bestämde i höstas att inte förså för mycket!

    Önskar dig en fin helg.
    Kramar från Ev-Mari

    SvaraRadera
  2. Låter härligt!
    Ha en fin härlig helg! Kram/Annelie

    SvaraRadera