torsdag 20 september 2012

Halva priset!!!

Burr, vad kallt det var ikväll!
Var ute efter jobbet och skördade lite inför morgondagen. Mina fingrar blev blåfrusna!!!!!




Plockade av alla bönor som fanns kvar.
Dom säljer jag för halva priset imorgon!!!!!
Passa på och lägg lite i frysen inför vintern....

Räddade också squash o pumpa undan eventuell frost!!!!

Några paprikor har också blivit röda!!!!

Tomater och gurka har jag gott om......

Morötter, rödbetor o palsternacka....
Persilja, lite dill, mangold mm mm....

Givetvis finns det även nybakat bröd!!!!!

Öppet kl. 15 - 18:00 !!!!


















2 kommentarer:

  1. Åh vad kul! Nybakat bröd är det bästa som finns.
    sv: Åh, donuts är så gott! Haha ja, det gör det nog. :)

    SvaraRadera
  2. Här är det nog också dags att skörda det sista...***skrattar***, nu låter det som jag har mycket...men EN jättepaprika, som börjar skifta i rött och några tomater finns det kvar och dom ska ju också räddas!!
    Ha det gott, och hoppas det blir mycket folk hos dej idag!! Själv ska jag jobba...
    Kram kram

    SvaraRadera