torsdag 14 december 2017

Julmys i Hagtorp!

Nu närmar det sig!!! På lördag har jag JULÖPPET i orangeri och butik!


Eftersom jag jobbat mycket sista tiden vågar jag inte kalla det julmarknad, men det kommer att finnas lite av varje ändå.
Igår bakade jag knäckebröd hela kvällen...


Sedan kommer jag att baka rågkakor och lantbröd!( Tyvärr hinner jag inte med något vörtbröd i år)

Givetvis finns det även saffransflätor, pepparkakor, saffransbiscotti och godis....



Vad som finns i butiken kan ni se i förra inslaget! Kan nämna att jag har mycket nytt i loppishörnan, bl a. fina stora juldukar, gardiner, kuddfodral.....mm, mm...
Har även gott om stora fina JORDÄRTSKOCKOR!!!!!

Så, VÄLKOMNA på lördag till vårt nyrenoverade orangeri! Ta en kopp kaffe med mjuk pepparkaka och lingongrädde, eller lite glögg och njut av livet på landet!



4 kommentarer:

  1. Lycka till på lördag! Det där godiset ser alldeles förträffligt ut...

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Julmarknaden blev väldigt lyckad och jag sålde slut på det mesta!

      Radera
  2. En hel massa gott!
    Lycka till ... hoppas du får massor med folk idag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hade en riktigt lyckad julmarknad, trots alla snöande!

      Radera