tisdag 14 augusti 2012

Mera Bohuslän...

Lovade tidigare att visa lite fler Bohusbilder!!!

Sista morgonen i Tanumstrand hade vi ju strålande väder!!!
Efter en ordentlig frukost begav vi oss söderut till Ramsvikslandet och Fykan. ( en ö utanför Sotekanalen )


Där finns fina badställen....


Vacker utsikt.....


Dramatiska klippor....


Ibland kan man få oväntat besök....


Innan vi åkte hem var vi ju bara tvungna att ta en promenad på Smögenbryggan!!!!!


Ha nu en riktigt skön kväll!!!!
I morgon jobbar jag igen, tredje dagen i rad.......

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Bohuslän är vackert. Mina bilder kommer i morgon.
    Fina kantareller som ni hiottade.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Härliga västkustbilder! Blir sugen på en resa dit. Men nu är det slut på semestern så det får bli ett annat år... ;-)

    Tack, jag tar jättegärna emot frön! Säg till när de är skördade så får vi se om vi tar det brevledes eller om jag kan hinna passa in dina öppettider någon gång.

    Jag har bekantat mig med Gucci på din dotters blogg. Jättefin katt!

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Se där...fler som fastnat för västkusten...!! Vi var faktiskt på väg över till Ramsvikslandet för övernattning, men såg att campingen där var full så vi vände. Ser nu att vi åtminstone skulle ha tagit oss en rejäl tur där ute...
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Fina bilder, svenska västkusten är något helt speciellt :-)

    SvaraRadera